^Powrót na górę
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach

TO JUŻ XII RAZ PODĄŻAMY „ŚLADAMI JANA PAWŁA II

phoca thumb m 1Podczas naszych integracyjnych podróży, odwiedzaliśmy liczne miejsca związane z osobą Karola Wojtyły, późniejszego papieża, świętego. W Wadowicach byliśmy w 2008 roku i wtedy to, zwiedziliśmy bazylikę i pociągiem papieskim udaliśmy się do Krakowa Łagiewnik…

Wycieczka rowerowa Wiślną Trasą Rowerową

m3W ostatnim tygodniu września wybraliśmy się na wycieczkę rowerową. W tym roku postanowiliśmy pojechać szlakiem biegnącym wzdłuż Wisły, tak zwaną Wiślną Trasą Rowerową. Wyruszyliśmy od razu po lekcjach.

Wycieczka rowerowa

m115 czerwca wybraliśmy się na wycieczkę rowerową po okolicy Spytkowic. Zaopatrzeni w kamizelki odblaskowe, kaski rowerowe oraz dobry humor wyruszyliśmy w stronę promu na Wiśle. Po dotarciu do Wisły wyjechaliśmy na wał i pomknęliśmy do Lipowej.

Spotkanie u Pana Franka, w gospodarstwie „Na Rozstajach” w Lipowej

phoca thumb m wp 20160614 034W piękny słoneczny czerwcowy dzień klasy 0-3 korzystając z zaproszenia wybrały się na Lipową do gospodarstwa agroturystycznego „Na rozstajach”. Co roku odwiedzamy gospodarza, żeby podziwiać zwierzęta w mini ZOO, a od dwóch lat spotykamy się też z malarzami, którzy w bajkowej scenerii i ciszy tworzą swoje obrazy.

Z wizytą w teatrze

m teatr chlopiec z gwiazdTradycją naszej szkoły jest coroczny wyjazd uczniów do teatru. W tym roku, dokładnie 7 kwietnia uczniowie klas IV – VI wraz z wychowawcami wzięli udział w wycieczce do Bielska – Białej, do teatru lalek Banialuka w celu obejrzenia przedstawienia pt. „Chłopiec z gwiazd”.